SZUKAMY PRACOWNIKA

O nas:
Fundacja Pogłębiarka tworzy społeczność ludzi, którzy poprzez szukanie głębi w sobie i w relacjach z innymi, zbliżają się do Boga. Naszą misją jest pomóc każdemu zrobić krok w głąb, niezależnie od miejsca, w którym jest. Dostarczamy praktycznych narzędzi pomagających dbać o regularną modlitwę, zarówno na żywo, jak i online – aplikację, kursy rozwoju duchowego i osobistego, spotkania i konferencje. Ściśle współpracujemy z duchownymi katolickimi, osobami konsekrowanymi i osobami świeckimi – specjalistami z dziedziny duchowości, psychologii i pracy z ciałem. W ten sposób pragniemy wspierać naszych odbiorców w zintegrowanym rozwoju.

Kogo szukamy?
Szukamy kreatywnej i zaangażowanej osoby, która pomoże nam rozwijać naszą obecność w sieci, budować społeczność i szerzyć misję Fundacji Pogłebiarka. Proponujemy umowę o pracę w pełnym wymiarze lub współpracę B2B.

Opis stanowiska:
Rodzaj pracy: zdalna
Okres zatrudnienia: od maja 2025
Wymiar pracy: cały etat
Wynagrodzenie: 7000-8000 zł brutto

Jako Koordynator/Lider zespołu Social Mediów będziesz odpowiedzialny/a za:

  • tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji Fundacji w social mediach;
  • zarządzanie i obsługę profili na platformach Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn;
  • tworzenie jakościowych i angażujących treści (posty, filmy, grafiki, stories);
  • planowanie treści i harmonogramów publikacji w social mediach;
  • koordynację pracy zespołu social media;
  • współpracę z koordynatorami projektów oraz współtworzenie planów promocji projektów i kampanii;
  • monitorowanie oraz analizę efektywności działań na platformach w social mediach w oparciu o trendy i potrzeby odbiorców;
  • współpracę z partnerami zewnętrznymi.

Wymagania:
  • doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu i obsłudze social mediów (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok) lub w pracy związanej z promocją i/lub marketingiem minimum 3 lata;
  • umiejętność opracowania oraz wdrażania strategii promocyjnych;
  • umiejętność pisania oraz tworzenia angażujących treści dostosowanych do specyfiki poszczególnych kanałów;
  • podstawowe umiejętności obróbki video, foto i grafiki (mile widziane);
  • umiejętność monitoringu mediów oraz analizowania efektywności prowadzonych działań;
  • znajomość narzędzi analitycznych (np. Google Analytics, Meta Business Suite);
  • umiejętność koordynowania i współpracy w zespole;
  • umiejętność efektywnej komunikacji;
  • samodzielność oraz umiejętność zarządzania projektami.
W czasie procesu rekrutacji zaproponujemy wykonanie:
  • projektu postu na social media,
  • rolki zapraszającej do korzystania z aplikacji,
  • krótkiego planu strategii social media.

Zgłoszenia wraz z CV prosimy przesyłać na adres: [email protected] do 18 kwietnia.

Jak wzbogacisz swoje życie dołączając do nas?

Każdy członek zespołu może liczyć na:

  • Rzetelnie przeprowadzony proces onboardingu i offboardingu
  • Rozwój poprzez bezpłatny udział w wielu szkoleniach – przede wszystkim w obszarze NVC (komunikacja bez przemocy), pracy z emocjami, kompetencji zarządzania projektami i współpracy
  • Pogłębianie swojej duchowości poprzez dostęp do rekolekcji organizowanych dla Zespołu 
  • Zniżki na udział w wydarzeniach Pogłębiarki
  • Wynagrodzenie – jeśli dołączasz do nas na stanowisko płatne (umowę o prace, dzieło lub zlecenie)
  • Możliwość rozwoju poprzez zmiany roli lub projektów wewnątrz Fundacji
  • OBECNOŚĆ wśród niesamowitych ludzi, dla których poczucie misji, Bóg i człowiek są fundamentem zapisanym głęboko w sercu

zerknij na poniższy schemat i dowiedz się, jak wygląda proces rekrutacji😊

Schemat procesu rekrtacji

Dzięki Twojemu 1,5% Pogłębiarka może się rozwijać – tworzyć nowe kursy, projekty i narzędzia, które pomagają coraz większej liczbie osób w codziennej modlitwie i w rozwoju. Pomóż nam realizować tę misję i twórz to miejsce razem z nami!

Numer KRS: 0000507234
Cel szczegółowy: 24219