Najbliższy webinar

Odpowiedzi na często zadawane pytania:

Spotkanie odbywa się na platformie Zoom. Zachęcamy, by przetestować korzystanie z tej platformy i łączenie z zoomem odpowiednio wcześniej przed spotkaniem. Możesz uniknąć dzięki temu problemów technicznych podczas webinaru. W internecie np. na platformie Youtube są także ogólnodostępne filmiki instruktażowe typu „jak połączyć się ze spotkaniem na zoomie” – może będzie to dla Ciebie pomocne.

Wielu osobom udaje się skutecznie połączyć w ten sposób. Zdarzają się jednak trudności niezależne od nas, np. komunikat o błędnym linku (niektórzy wtedy po wpisują link ręcznie….) albo brak dźwięku (niekiedy pomaga opuszczenie spotkania i ponowne połączenie wraz z wyrażeniem zgody na dostęp  zooma do dźwięku i obrazu z urządzenia). Rekomendujemy połączenie za pomocą laptopa / komputera.

Nie musisz być zalogowany do platformy zoom, aby wziąć udział w webinarze.
Zezwól platformie ZOOM na dostęp do dźwięku z komputera, bez tego nic nie usłyszysz podczas spotkania. Jeśli masz problemy z konfiguracją ZOOM to poszukaj filmików instruktażowych na platformie Youtube.

Webinar składa się z dwóch części.

Cz. 1 to konferencja (max. 60 min.),
Cz. 2 to pytania i odpowiedzi, czyli tzw. Q&A (max. 30 min.).

Wydarzenie odbywa się na żywo. W drugiej części spotkania możesz zadać pytania prowadzącemu na czacie i uzyskać od niego odpowiedzi. Możesz dopytać o coś, co zostało powiedziane podczas konferencji lub o inne kwestie związane z tematem tego spotkania.

Podczas webinaru nie musisz mieć włączonej kamerki. Jeśli jednak nie stanowi to dla Ciebie problemu, byłoby miło, gdyby Twoja kamera była włączona. Zwiększa to komfort prowadzenia spotkania – po prostu łatwiej jest mówić do osób, które się widzi.

Podczas webinaru nie potrzebujesz używać mikrofonu.

Uczestnicy mają wyciszone mikrofony na wejściu. Jest to podyktowane dbałością o jakość dźwiękową spotkania. Spotkanie jest nagrywane – udostępniamy i przechowujemy wyłącznie audio, czyli sam dźwięk (bez obrazu). Mikrofon ma włączony wyłącznie gość webinaru oraz koordynator z ramienia Pogłębiarki.

Korzystamy z opcji „poczekalni” na platformie zoom. Oznacza to, że wchodząc wcześniej w link do spotkania, będziesz w tzw. „poczekalni”, która jest wyłączona 10-15 min. przed wyznaczoną godziną spotkania.

Nie przejmuj się! Spotkanie jest nagrywane. Każdy zapisany uczestnik otrzymuje nagranie – zachowujemy wyłączenie audio (sam dźwięk). Nagranie otrzymasz w ciągu 7-10 dni od daty realizacji wydarzenia.

Nie musisz brać udziału w spotkaniu na żywo – otrzymasz nagranie tego spotkania w ciągu ok. tygodnia od daty jego realizacji. Będzie to odrębny link z nagraniem. Nie wchodź na platformę zoom, szukając nagrania – nie ma go tam.

Link będzie aktywny przez 2 tygodnie. Nagranie udostępniamy tylko do odsłuchania, bez możliwości pobierania go. Po około 2 tygodniach nagranie trafia do Sklepu Poglebiarki.

Nie zdążyłeś/nie zdążyłaś zapisać się na webinar, a zainteresował Cię temat? Nie przejmuje się. Nagranie audio całego spotkania dostępne będzie w Sklepie Pogłębiarki w ciągu miesiąca po zakończeniu spotkania lub cyklu.
Koniecznie do nas napisz na: [email protected] Finanse nie mogą być przeszkodą na drodze duchowej.
Jeśli podczas przebiegu zamówienia udało Ci się wyłapać błąd po stronie Pogłębiarki, może link po zapisie nie dotarł, lub chcesz zgłosić poprawki co do strony www i procesu zapisów, coś jest nie zrozumiałe? Skorzystaj z tego linku, aby dać nam o tym znać. Postaramy się jak najszybciej naprawić wszystkie błędy. Dziękujemy!
Link do Zoom gdzie odbywają się webinary, to nie ten sam link, pod którym pojawią się nagrania z webinarów. Nagrania dostaniesz na Twojego maila 10 dni po webinarze. Jeśli nie otrzymałeś linku to zgłoś tą sprawę klikając tutaj.

Webinary za nami